Elektronische inkoopsystemen zijn al lang ingeburgerd in e-business en veel grote en middelgrote B2B-bedrijven maken gebruik van deze dienst. Een digitale en individuele leverancierscatalogus wordt geïmporteerd in het goederenbeheersysteem van de klant, waardoor bestelprocessen tot aan de levering eenvoudiger en sneller verlopen. Dit vereenvoudigt de afhandeling van bestellingen, vermindert administratieve inspanningen en proceskosten. Het voordeel voor onze partners: zij besparen tijd en geld, profiteren van vaste voorwaarden, budget- en productcontrole en de hoogst mogelijke transparantie in het beheer van de leveranciersrelatie. Het voordeel voor het milieu: minder papier.
Vooral bij artikelen met een lage inkoopwaarde (zogenaamde C-parts en B-parts zoals kleine opvangbakken) ontstaan proceskosten die hoger zijn dan de waarde van het product. Met digitaal catalogusbeheer kunt u op de volgende gebieden proceskostenbesparingen realiseren:
*Duitse vereniging voor materiaalbeheer, inkoop en logistiek
*Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik e.V. (BME).
Als expert in e-business zijn wij al jaren thuis in het Ariba Network, de digitale markt waar handelspartners uit 190 landen zich presenteren en zaken doen ter waarde van 3 biljoen US dollar. DENIOS is het eerste en enige bedrijf uit de milieutechnologiesector dat daar als referentieleverancier wordt aanbevolen.
Ontdek wat wij kunnen. En neem gerust contact met ons op, zodat u bij Ariba van ons als professionele partner in milieubescherming en arbeidsveiligheid kunt profiteren.
Bel ons of mail naar info@denios.nl en wij helpen u graag verder.
Ons internationaal ervaren team beantwoordt al uw vragen over inkoopvoordelen en e-procurement.
Gratis deskundig advies +31 172 50 64 66
Ma - Do: 8:30 - 17:00 | Fri 8:30 - 16:30
Let op: vanwege de feestdagen kan het zijn dat uw bestelling later geleverd wordt dan u van ons gewend bent. Wij bedanken u voor uw begrip.